Logo


Όροι χρήσης

1. Ποιες διαδικασίες χρειάζονται για να γίνει κάποιος μέλος του site και να μπορέσει να ψωνίσει;

• Για να γίνει κάποιος μέλος του site και να έχει τη δυνατότητα να προβεί σε ηλεκτρονική παραγγελία αρκεί να συμπληρώσει την αίτηση εγγραφής μέλους που βρίσκεται στο site. Στη συνέχεια εφόσον ελεγχθεί η ορθότητα των στοιχείων θα σας σταλεί με email ένα password και χρησιμοποιώντας ως username το email σας θα μπορείτε να κάνετε login και να κάνετε είσοδο στο site.
   

2. Έχουν δικαίωμα όλοι να γίνουν μέλη του site;

• Δικαίωμα να γίνουν μέλη του site έχουν αυστηρά μόνο όσοι έχουν άδεια λειτουργίας φαρμακείου. Για το λόγο αυτό κατά τη διαδικασία εγγραφής μέλους θα σας ζητηθούν να αποστείλετε τα ακόλουθα δικαιολογητικά :
• Για ατομικές επιχειρήσεις Φαρμακεία :
- Αντίγραφο άδειας λειτουργίας Φαρμακείου
- Αντίγραφο έναρξης Δ.Ο.Υ όπου να εμφανίζετε ( Α.Φ.Μ. ΕΔΡΑ, Δ.Ο.Υ. και οι κωδικοί αριθμοί Δραστηριότητας –ΚΑΔ)
• Για εταιρείες Φαρμακείων (Ο.Ε. Ε.Ε.) :
- Αντίγραφο άδειας λειτουργίας Φαρμακείου
- Αντίγραφο έναρξης Δ.Ο.Υ όπου να εμφανίζεται ( Α.Φ.Μ. ΕΔΡΑ, Δ.Ο.Υ. και οι κωδικοί αριθμοί Δραστηριότητας –ΚΑΔ)
- Αντίγραφο καταστατικού σύστασης φαρμακευτικής εταιρείας.
Τα στοιχεία αυτά παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.

3. Ποιες διαδικασίες ακολουθεί κάποιος για να στείλει μια παραγγελία;

• Για να στείλει κάποιος μια παραγγελία η διαδικασία είναι πολύ απλή. Εφόσον κάνει login στο site επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί να προμηθευτεί και αποστέλλει την παραγγελία του στον Συνεταιρισμό. Έπειτα εφόσον η παραγγελία ελεγχθεί αποστέλλεται ένα email επιβεβαίωσης προς τον πελάτη και μόνο όταν ο πελάτης επιλέξει οριστικοποίηση η παραγγελία είναι έτοιμη προς αποστολή.
 
4. Πώς γίνετε η πληρωμή μιας παραγγελίας – με ποιους τρόπους;

• Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέσετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του Συνεταιρισμού. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής. Μετά την κατάθεση των χρημάτων επικοινωνήστε μαζί μας για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση είτε με email είτε τηλεφωνικά.      
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. :
IBAN : GR89 0110 2050 0000 2054 7023 604
Αρ. Λογαριασμού : 20547023604
EUROBANK EFG :
IBAN : GR48 0260 2760 0002 3020 0183 646
Αρ. Λογαριασμού : 276230200183646
ALPHA BANK :
IBAN : GR03 0140 7750 7750 0200 2001 187
Αρ. Λογαριασμού : 775002002001187
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ :
IBAN : GR43 0172 7510 0057 5100 1444 861
Αρ. Λογαριασμού : 575100144486  1

• Πιστωτική κάρτα. Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από τη φόρμα παραγγελίας μας. Η διαδικασία εξόφλησης πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας . Κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής κάρτας θα σας ζητηθούν να αποστείλετε ένα αντίγραφο της ταυτότητας καθώς και της πιστωτικής κάρτας (με καλυμμένα τα 4 τελευταία ψηφία). Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή διαδικασία που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών τους. Τα στοιχεία αυτά παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.
 
5. Ποιο είναι το κόστος σε έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες από 500€ και πάνω τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Τα έξοδα αποστολής με Courier θα είναι 1,70 € για ένα δέμα μέχρι 2 κιλά. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι 0,50 €.  
Τα έξοδα μπορεί να υπερβούν αυτό το ποσό λόγω του όγκου των προϊόντων ή σε περίπτωση που η περιοχή σας χαρακτηρίζεται δυσπρόσιτη από τις εταιρείες courier. Το κόστος αποστολής βαρύνει τον παραλήπτη.

6. Πώς γίνετε η αποστολή των προϊόντων – με πόσους τρόπους;

• Τα προϊόντα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη μέρα με δικά μας μέσα δωρεάν μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, ή από κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία courier. Οι παραδόσεις γίνονται εργάσιμες ημέρες στις ώρες λειτουργίας των φαρμακείων. Πριν την παράδοση κλείνεται τηλεφωνικά ραντεβού συγκεκριμένη ώρα η οποία εξυπηρετεί τόσο την εταιρεία διακίνησης (σύμφωνα με το σύνολο των δρομολογίων της ημέρας)  όσο και την προτίμηση του πελάτη.

7. Σε πόσες μέρες γίνεται η παραλαβή των προϊόντων;

• Για την Αθήνα η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη μέρα από την αποστολή των προϊόντων. Για την υπόλοιπη Ελλάδα η παράδοση γίνεται σε δύο εργάσιμες μέρες από την αποστολή των προϊόντων.     


8. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων;

• Επιστροφή προϊόντων δεν θα γίνετε αποδεκτή παρά μόνο κατόπιν συνεννόησης και για ειδικούς λόγους.